Induló irányár

12.110.000 FT-tól

Vegyes üzemanyagfogyasztás

7,7 liter / 100km

Induló CO2 kibocsátás

175,0 g/km-tól

Egy igazi legenda

Precíz mérnöki megoldások, igazi tervezési bravúrok jellemzik

Szenvedélyes

Szenvedélyes

A Ford Focus RS a vezetés örömét új szintre emeli. A speciális fejlesztésű 2,3 literes motor és az innovatív összkerékhajtás-rendszer még jobb tapadást és agilisabb teljesítményt nyújt. Akár versenypályán, akár közúton vezetik, a Ford Focus RS a legnagyobb elégedettséget nyújtja azoknak, akik a teljesítményt komolyan veszik.

Kiemelkedő

Kiemelkedő

A vadonatúj Ford Focus RS, melyet a Ford Performance csapata tervezett és a Ford híres EcoBoost technológiája hajt, kompromisszumot nem ismerő teljesítményt nyújt, mely mély benyomást keltő hatékonysággal párosul.

Belső erő

Belső erő

Az RS kiemelkedő teljesítménye az egész autón megnyilvánul. Az új, bőrborítású lapított kormánykerék növeli a sportos vezetési élményt. Az új és feltűnő, Nitrous Blue csíkkal ellátott, részben bőr RS Recaro ülések pedig az RS cockpitjének központi elemeiként jelennek meg.

Ford Focus RS a Ford Petrányinál

A Ford Petrányi okkal lett kiemelt FordStore márkakereskedés. A Petrányi család hitvallása, hogy az ügyfélnek elégedetten kell távoznia, mert a cég nem „átutazóban” van a piacon. A FordStore Petrányi egyike azon kevés márkakereskedéseknek Magyarországon, amelyek forgalmazhatnak olyan izgalmas modelleket, mint a Ford Focus RS.

Ön melyik színt választja?

Válasszon színt

Frozen White
Frozen White

Ford Focus RS útközben

Változó utak, de egységes élmény

Hajtűkanyar

Hajtűkanyar

A fejlett összkerékhajtás nyomatékvektor-szabályzással lehetővé teszi, hogy az autó a kanyarokban is megtartsa a teljesítményét és garantálja a teljes magabiztosságot.

Nyílegyenes

Nyílegyenes

A remekbe szabott, versenytechnológia által ihletett, 6 fokozatú sebességváltó lehetővé teszi, hogy az RS-t a fordulatszám-tartományban felfelé haladva, minden fokozatban az optimális nyomaték- és teljesítménycsúcson tartsa, amíg el nem éri a 266 km/órás csúcssebességet.

Hosszú egyenes a dombtetőig

Hosszú egyenes a dombtetőig

A teljes gázzal haladás egy enyhe kanyarokkal tarkított dombtetőn át más autókat megemelhet. Nem úgy az RS-t. Az autó aerodinamikája és fejlett összkerékhajtás-rendszere szorosan az úthoz tapasztja az RS-t, még a legnagyobb esőben is.

Ugratók

Ugratók

Ez az ugrató itt a felfüggesztés minden irányú mozgását igénybe veszi, amely néhány autót átmenetileg kontrollálhatatlanná tesz, amikor az elemelkedés után ismét földet ér. Az RS-be épített fejlett, még merevebb Tenneco felfüggesztéssel azonban az autót teljes ellenőrzése alatt tarthatja.

Kanyarban is az élen jár

Gyorsítás kanyarodás közben? Nem probléma! A Ford Performance összkerékhajtás (AWD) dinamikus nyomatékelosztó rendszere több mint 1 g oldalirányú gyorsulást tesz lehetővé. Ráadásul úgy, hogy közben az autó valósággal rátapad az útra, így végig pontosan irányítható marad. A rendszer az Elektromos vezérlésű ikerkuplunggal elősegíti a motor nyomatékának a kiegyenlítődését az első kerekek között, az útfelület és a vezetési körülmények függvényében. Így ez az intelligens technológia lehetővé teszi a versenypályákon megszokott, sportos kanyarodást.

Technológiai bravúr: a 2,3 literes EcoBoost motor

A 2,3 literes EcoBoost motor forradalmi technológiája közvetlen befecskendezést, ikerfüggetlen, variálható vezérműtengelyi időzítést, valamint ikerturbó-feltöltést tartalmaz. A motort kifejezetten az új Focus RS modellre kalibrálták, az eredmény nem is maradt el: 350 LE csúcsteljesítmény és 440 Nm maximális nyomaték (túltöltéssel 470 Nm). A kis fordulatszám mellett is kiváló reakcióképesség és ülésbe szegező gyorsulás középtartományban is. Ez a motor az autózás szerelmeseinek készült.

Innováció a technológia segítségével

Sebességváltásra figyelmeztető lámpa

Sebességváltásra figyelmeztető lámpa

Egy villogó RS szimbólum segít optimalizálni a jármű gyorsítását. A sebességváltásra figyelmeztető lámpa a fordulatszámmérőben helyezkedik el és magasabb fokozatba kapcsoláskor jelzi az egyes fokozatoknál optimális kapcsolási pontokat és fordulatszám-határokat.

Összkerékhajtás nyomatékvektor- szabályzással

Összkerékhajtás nyomatékvektor- szabályzással

Elsőrendű tapadást nyújt nagy kihívást jelentő körülmények között is. A dupla hátsó tengelykapcsolós nyomatékvektor-szabályozási rendszer szükség esetén kanyarodáskor a hátsó hajtási nyomaték akár 100%-át is képes egy kerékre irányítani. Ez nagyobb tapadást eredményez, miközben gyakorlatilag kiküszöböli az alulkormányzás lehetőségét.

Négy aktív vezetési üzemmód

Négy aktív vezetési üzemmód

Igazítsa igényeihez a vezetési élményt a következő vezetési üzemmódokkal: Normál és Sport közúti beállításként, vagy Verseny és Drift a zárt pályán történő vezetéshez.

Rajtautomatika

Rajtautomatika

A rajtautomatikát a versenypályán való vezetéshez fejlesztették ki, mely, a jármű optimális tapadásának és gyorsulásának biztosítása érdekében, az első sebességfokozatban megemeli a nyomatékhatárt.

Fekeltettük az érdekődését?

A Ford Petrányi egyike azon kevés márkakereskedéseknek Magyarországon, amely a FordStore jogot érvényesítheti és így természetesen az elsők között, szinte exkluzívan forgalmazza a kiemelt prémium modelleket. Próbálja ki az új prémium Ford modelleket a Ford Petrányinál, jelentkezzen tesztvezetésre, vagy kérjen ajánlatot!

A weboldalon cookie-kat használunk, amik segítenek nekünk, hogy a lehető legjobb szolgáltatást nyújthassuk.